Regulamin sklepu internetowego
I. Informacje o firmie
- Sklep internetowy chorwacjagra.pl, zwany dalej Sklepem, prowadzony jest przez firmę:
LWS GROUP Sp. z o.o.
Jaśkowa Dolina 11A / 1A, 80-252 Gdańsk, Polska
NIP: 9571154623
REGON: 524460977
Numer KRS: 0001019072
Zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Kapitał zakładowy: 50 000 PLN w pełni opłacony.
- Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
- Wszelkie informacje na temat Sklepu, zamówień, reklamacji, itp. można uzyskać pod adresem e-mail biuro@chorwacjagra.pl odpowiedzi udzielamy przed upływem maksymalnie 72 godzin (w dni robocze). Sklep używa także messengera: https://m.me/wakacyjnepomysly
- Wszystkie ceny na stronie Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
II. Zamówienia i sposób ich realizacji
- Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.chorwacjagra.pl
- Do złożenia zamówienia wymagane jest posiadanie internetu
- Po złożeniu zamówienia klient dostaje informację o jego przyjęciu na adres e-mail podany przy rejestracji. W tej wiadomości znajdują się m.in.:
- liczba i cena zamówionych produktów, wraz z podatkiem
- koszty dostawy; koszty dostawy obejmują kompleksową obsługę zamówienia od momentu jego złożenia poprzez kompletowanie, pakowanie i przekazanie go przewoźnikowi w celu doręczenia
- przewidywany termin realizacji zamówienia
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
- w przypadku zamówień w przedsprzedaży – w terminie określonym podczas zamówienia, termin jest podany na stronie chorwacjagra.pl
- w przypadku zamówień produktów dostępnych – w ciągu 48h od prawidłowo opłaconego zamówienia
- Od momentu złożenia zamówienia, do momentu jego realizacji klient może anulować złożone przez siebie zamówienie kontaktując się ze sklepem e-mailowo bądź na messenger https://m.me/wakacyjnepomysly
- Sklep zastrzega sobie prawo do wysyłki produktów z kilku różnych zamówień tego samego klienta, skierowanych na ten sam adres dostawy i realizowanych tego samego dnia w jednej przesyłce zbiorczej.
- Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od potwierdzenia złożonego złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. maksymalnie po upływie czasu najdłuższego z podanych.
- Zamówienia na produkty mające czas realizacji powyżej 48h są sprowadzane na zamówienie. W tych przypadkach sklep nie gwarantuje realizacji zamówienia, jeśli wyczerpie się nakład produktu lub żaden z dostawców nie będzie mógł danego produktu dostarczyć. W takiej sytuacji zamówienie zostaje anulowane i wpłacone przez klienta pieniądze zostają zwrócone w całości na wskazane konto.
- Termin otrzymania zamówienia przez klienta to czas realizacji zamówienia powiększony o czas produkcji gry oraz czas dostawy zamówienia, zależny od wybranej formy przesyłki.
- 10.Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- z góry poprzez operatora płatności podanego na stronie chorwacjagra.pl
III. Przedsprzedaż
- Sklep internetowy umożliwia zakup produktów w formie przedsprzedaży. Przedsprzedaż polega na zamówieniu produktów, które są w trakcie produkcji lub przygotowania i których realizacja nastąpi w przyszłości, zgodnie z terminami wskazanymi na stronie produktu.
- Każdy produkt objęty przedsprzedażą jest wyraźnie oznaczony na stronie sklepu informacją „PRZEDSPRZEDAŻ”. Termin realizacji zamówienia jest podany w opisie produktu.
- W przypadku przedsprzedaży, termin wysyłki może być wydłużony w porównaniu do standardowej realizacji zamówień. Dokładamy wszelkich starań, aby dotrzymać deklarowanego terminu dostawy. W sytuacji opóźnień, Klient zostanie poinformowany drogą e-mailową.
- Zamówienia złożone w ramach przedsprzedaży wymagają pełnej płatności w momencie składania zamówienia. Brak płatności w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia skutkuje jego anulowaniem.
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej w ramach przedsprzedaży zgodnie z postanowieniami dotyczącymi prawa odstąpienia opisanymi w niniejszym regulaminie.
- Jeśli zamówienie zawiera zarówno produkty dostępne w przedsprzedaży, jak i produkty dostępne od ręki, całość zamówienia zostanie wysłana po skompletowaniu wszystkich produktów, chyba że strony postanowią inaczej.
- W przypadku, gdy przedsprzedaż nie osiągnie minimalnego progu zamówień (np. 1000 sztuk), Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówień i dokonania pełnego zwrotu środków w terminie 14 dni od zakończenia przedsprzedaży.
IV. Dostawa
- Dla produktów zamawianych w przedsprzedaży, dostawa nastąpi maksymalnie między 16.05.2025 – 25.05.2025 roku lub szybciej, jeśli wyprodukowana gra zostanie przekazana do LWS Group w terminie wczesniejszym niż 15.05.2025.
- Dla produktów dostępnych na sklepie, dostawa wyniesie do 10 dni roboczych od momentu realizacji zamówienia
- Dostawy obsługuje firma zewnętrzna na podstawie zawartej umowy z LWS Group
V. Zwroty, odstąpienie od umowy
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
- Aby odstąpić od umowy, należy przesłać jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres biuro@chorwacjagra.pl wraz z informacjami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, adres dostawy, itp.) a następnie zwrócić towar zgodnie z informacjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje zwrot w ciągu 7 dni pełnej kwoty zamówienia, wraz z kosztami przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona, chyba że jest to niemożliwe (w takim przypadku – przelewem na wskazane konto bankowe).
- Koszty zwrotu towaru (dostarczenia ich do siedziby Sklepu) są ponoszone przez klienta.
- Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
VI. Reklamacje
- W razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail biuro@chorwacjagra.pl podając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (np. adres dostawy, numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem.
- Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), klient może zdecydować czy Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu, zaakceptuje obniżoną cenę lub wybierze inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.
- W przypadku konieczności zwrotu w wyniku reklamacji produktu, Sklep wzywa kuriera, który podejmuje paczkę od klienta. Klient nie ponosi żadnych związanych z tym kosztów.
- W przypadku gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sklep zwraca klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy.
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
VII. Warunki korzystania z usługi
- W ramach korzystania ze Sklepu Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby negatywnie wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu lub jego elementy techniczne.
- Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu do celów sprzecznych z jego przeznaczeniem, w tym rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych Sklepu jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej lub promocyjnej.
- Zabronione jest używanie systemów automatycznego pobierania danych (w tym „robotów”, „pająków”, „crawlerów”, itp.), które obciążają systemy techniczne Sklepu bardziej, niż robiłby to zwyczajny ludzki użytkownik.
- Systemy automatycznego pobierania danych są zobowiązanie do wyraźnej identyfikacji poprzez podanie swojej nazwy w nagłówku User-Agent oraz przestrzegania szczegółowych zasad określonych w pliku robots.txt
- Zabronione jest jakiekolwiek automatyczne pobieranie danych ze Sklepu w celu prezentacji ich na innych stronach internetowych, poza przypadkami gdy taka zgoda zostanie udzielona wprost.